Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 1 2 3 SonuncuSonuncu
Toplam 57 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

  1. #1
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    yanlış anlaşılmasın sadece sevincimi paylaşmak istedim.Saygılar...
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)-gazete7.jpg  

  2. #2
    yasin ünlüer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    14.06.2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    214
    Konular
    2
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Orhan kardeşim çok sevindim. Başarılarının devamını dilerim.

  3. #3
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Sagol Yasin abi.Hep beraber .Saygılar...

  4. #4
    Yılmaz Samur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    04.10.2008
    Yaş
    41
    Mesajlar
    510
    Konular
    22
    Aldığı Beğeni
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Tebrik ederim, bravo, başarılarının hayat boyu sürmesini temenni ederim...

  5. #5
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Orhan..

    Hayatta bazı $eyler gerçekten zordur. Özellikle birkaç i$i bir arada götürmek. Sen bunun, yapılabileceğinin en iyi örneği olmu$sun.

    Bundan sonraki hayatın boyunca böyle ba$arılara imza atmanı dilerim.

    Tekrar tebrikler,

    Buğra

  6. #6
    gemlikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    14.02.2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    190
    Konular
    13
    Aldığı Beğeni
    32
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    tebrik ederim Orhan kardeşim,
    hayatında hep böyle güzel başarıların olması dileğiyle kutlarım...

  7. #7
    murak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    murak Ziyaretçi

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Sevgili Orhan kardeşim,,,

    Modelciliğin kadar derslerinde de başarılı olman inan beni çok sevindirdi. Seni canı gönülden kutlar gözlerinden operim. Ayrıca bana PM yolu ile adresi de verebilirsen sana bu özel gününü anısını unutturmayacak çam sakızı çoban armağanı minik bir hediye göndermek isterim.

    Başarıların ve modelciliğin daim olsun...

    Sevgilerimle,,,

  8. #8
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı navy55 Nickli Üyeden Alıntı
    Tebrik ederim, bravo, başarılarının hayat boyu sürmesini temenni ederim...
    Yılmaz abi çok Sağol.Saygılar...

    Alıntı Bugra Nickli Üyeden Alıntı
    Orhan..

    Hayatta bazı $eyler gerçekten zordur. Özellikle birkaç i$i bir arada götürmek. Sen bunun, yapılabileceğinin en iyi örneği olmu$sun.

    Bundan sonraki hayatın boyunca böyle ba$arılara imza atmanı dilerim.

    Tekrar tebrikler,

    Buğra
    Abi çok Sağol.Belki inkar edenler olabilir ama bu başarımda maket geminin katkısı inanılmaz derecede yüksek.Çünkü ben gemi yapmaya başlamadan önce (yani 2 sene öncesi) üniverssite sınavına girmeyi bile düşünmüyordum.Ama gemi yapmaya başladıktan sonra özgüvenim arttı.Bakalım hayırlısı.Saygılar...

    Alıntı gemlikli Nickli Üyeden Alıntı
    tebrik ederim Orhan kardeşim,
    hayatında hep böyle güzel başarıların olması dileğiyle kutlarım...

    Emir abi çok sağol inşallah .Saygılar...

  9. #9
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı murak Nickli Üyeden Alıntı
    Sevgili Orhan kardeşim,,,

    Modelciliğin kadar derslerinde de başarılı olman inan beni çok sevindirdi. Seni canı gönülden kutlar gözlerinden operim. Ayrıca bana PM yolu ile adresi de verebilirsen sana bu özel gününü anısını unutturmayacak çam sakızı çoban armağanı minik bir hediye göndermek isterim.

    Başarıların ve modelciliğin daim olsun...

    Sevgilerimle,,,

    Abi inan o kadar mutlu oldumki şuan cidden anlatamam .Çok sağolun hepiniz.Ama zahmet etme istersen .Saygılar...Ellerinizden öperim.

  10. #10
    murak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    murak Ziyaretçi

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı Orhan KÜÇÜKKAYA Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı murak Nickli Üyeden Alıntı
    Sevgili Orhan kardeşim,,,

    Modelciliğin kadar derslerinde de başarılı olman inan beni çok sevindirdi. Seni canı gönülden kutlar gözlerinden operim. Ayrıca bana PM yolu ile adresi de verebilirsen sana bu özel gününü anısını unutturmayacak çam sakızı çoban armağanı minik bir hediye göndermek isterim.

    Başarıların ve modelciliğin daim olsun...

    Sevgilerimle,,,

    Abi inan o kadar mutlu oldumki şuan cidden anlatamam .Çok sağolun hepiniz.Ama zahmet etme istersen .Saygılar...Ellerinizden öperim.
    Sevgili Orhan,,,

    Zaten yazım da çam sakızı çoban armağanı diye yazdım. Amacım bu anı kilitlemek ve ilerde çocuklarına anlatacağın bir hikaye vermek sana. Şapkadan tavşan çıkartmayacağım merak etme

    Sadece küçük bir anı...


  11. #11
    Ali Timucin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    03.05.2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    5.419
    Konular
    557
    Aldığı Beğeni
    1101
    Verdiği Beğeni
    1410

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Orhan'cım tebrik ederim. Umarım daha iyi dereceleri de görürüz.
    Allah zihin açıklığı versin. Çok sevindim kardesim.

  12. #12
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı Ali Timucin Nickli Üyeden Alıntı
    Orhan'cım tebrik ederim. Umarım daha iyi dereceleri de görürüz.
    Allah zihin açıklığı versin. Çok sevindim kardesim.
    Ali abi çok Sağol.İnşallah bakalım hayırlısı.Saygılar...

  13. #13
    Fatih MERCAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    05.05.2008
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.539
    Konular
    82
    Aldığı Beğeni
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Orhancığım başarıların hep daim olsun kardeşm. Tebrik ederim

  14. #14
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı Fatih MERCAN Nickli Üyeden Alıntı
    Orhancığım başarıların hep daim olsun kardeşm. Tebrik ederim

    Çok sağol fatih abi.Saygılar ...

  15. #15
    İbrahim EMENLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2009
    Yaş
    58
    Mesajlar
    1.887
    Konular
    15
    Aldığı Beğeni
    8
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Sevgili Orhan bu haberi okumak beni çok duygulandırdı ve gururlandırdı. Genç yaşta model yapan dostların aynı zamanda eğitim başarılarına imza atması örneğini verdin. Tanıştığım öğrencilere ve ailelerine tavsiye ettiğim eğitim ile birlikte stresini yok edecek bir hobi ile uğraşması gerektiği, bununda başarılarını arttıracağı fikrini ispat ettiğin için teşekkürler.

    Seni tebrik ediyor ve Başarılarının devamını diliyorum. Beş yıldızı hakettin

  16. #16
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı İbrahim EMENLİ Nickli Üyeden Alıntı
    Sevgili Orhan bu haberi okumak beni çok duygulandırdı ve gururlandırdı. Genç yaşta model yapan dostların aynı zamanda eğitim başarılarına imza atması örneğini verdin. Tanıştığım öğrencilere ve ailelerine tavsiye ettiğim eğitim ile birlikte stresini yok edecek bir hobi ile uğraşması gerektiği, bununda başarılarını arttıracağı fikrini ispat ettiğin için teşekkürler.

    Seni tebrik ediyor ve Başarılarının devamını diliyorum. Beş yıldızı hakettin

    Çok sağol ibrahim abi Apoletime takarım 5 yıldızı .Birgün sizi ziyaret etmek istiyorum.Müsait olduğunuz bir zaman.Saygılar.Ellerinizden öperim...

  17. #17
    beyler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    28.01.2009
    Yaş
    27
    Mesajlar
    68
    Konular
    7
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Tebrik edirem Orhan kardeş
    Uğurlar..

    Beyler

  18. #18
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı beyler Nickli Üyeden Alıntı
    Tebrik edirem Orhan kardeş
    Uğurlar..

    Beyler

    Çok sağolasın abi ellerin dert görmesin.Saygılar....

  19. #19
    çetin koç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    29.04.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    269
    Konular
    8
    Aldığı Beğeni
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    orhancım selamlar kusura bakma yeni gördüm..
    canı gönülden tebrik ederim..büyük onur bizler için,inan çok sevindim...bir koltuğa karpuzları sığdırabilmek hemde bu yaşta.bravo allah nazarlardan korusun kardeşim bahtın açık olsun daima.sağlıklar dilerim.

  20. #20
    Orhan Küçükkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.12.2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    338
    Konular
    21
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Sevincimi sizinle paylaşmak istedim :)

    Alıntı cetino99 Nickli Üyeden Alıntı
    orhancım selamlar kusura bakma yeni gördüm..
    canı gönülden tebrik ederim..büyük onur bizler için,inan çok sevindim...bir koltuğa karpuzları sığdırabilmek hemde bu yaşta.bravo allah nazarlardan korusun kardeşim bahtın açık olsun daima.sağlıklar dilerim.

    Abi estagfirullah.Çok sagolun.Asıl iş bundan sonra başlıyor.Tercihleride yaptıkmı selamete kavuşacağız inşallah .Saygılar.Tekrar teşekkür ederim

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •