Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 12 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yeni bir Saat

  1. #1
    Haluk GÖNÜLVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.08.2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    182
    Konular
    11
    Aldığı Beğeni
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Yeni bir Saat

    Arkadaşlar bu çalışmamda 4mm kavak kontra ile 6mm deniz kontraplağı kullandım.
    Ana gövde 6mm deniz kontraplağı.
    Açık renk süzlemeler 4mm kavak kontraplak.


    Buarada belirtmeden geçemeyeceğim.Kıl testere oymacılığı için en son kullanılacak ağaçlardan biri deniz kontraplağı.
    Sebepleri arasında çok boşluk çıkması ve koyu renginden dolayı alırken güneşede tutsanız boşlukları göerememeniz.
    Bir başka sebepte hem çok sert heeöde empreye edildiği için 3-4 motif kestiğinizde testere körlenmesi.
    Ama rengi muhteşem bunuda söylemeden geçmeyeyim.
    Hepinize saygı ve sevgilerimle arkadaşlar.
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Yeni bir Saat-foto-raf0300_680x840.jpg   Yeni bir Saat-foto-raf0304_680x840.jpg   Yeni bir Saat-foto-raf0302_680x840.jpg  

  2. #2
    usorkun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.01.2010
    Yaş
    59
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    25
    Aldığı Beğeni
    4
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Aynen Fatih'in söylediğine katılıyorum.
    Üstün Sorkun - 1960 / İstanbul

  3. #3
    A.Tolga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    04.01.2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    435
    Konular
    65
    Aldığı Beğeni
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    abi harika bir çalışma süper orjinal boyutlarımı bu yoksa benim gözümemi büyük geldi

  4. #4
    Aykut ANŞİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    02.01.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1.127
    Konular
    66
    Aldığı Beğeni
    6
    Verdiği Beğeni
    2

    Standart

    Haluk bey cok güzel görünüyor, işçilik muazzam. neden kontraplak neden masif degil ?

  5. #5
    Haluk GÖNÜLVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.08.2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    182
    Konular
    11
    Aldığı Beğeni
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Fatih Yücelik

    Haluk Abi ellerine saglık muhteşem olmuş.
    Çok teşekkür ederim kardeşim.

    transformers

    Harika gorunuyor elinize saglik. Kil testereyle boyle iscilik ustalik ister. Tebrikler
    Çok teşekkür ederim iltifatlarınız için.

    usorkun

    Aynen Fatih'in söylediğine katılıyorum.
    Çok teşekkürler Üstün abi.

    A.Tolga

    abi harika bir çalışma süper orjinal boyutlarımı bu yoksa benim gözümemi büyük geldi
    Çok teşekkürler Tolga boyutlar orjinal kardeşim planda neyse o yani.

    aykutansin

    Haluk bey cok güzel görünüyor, işçilik muazzam. neden kontraplak neden masif degil ?
    Çok teşekkürler Aykut bey.
    Neden masif değil????
    Çünkü adada yaşıyorum ve kontraplağı bile zor bulabiliyorum malesef.
    Masifi bulursamda marangozlarda istediğim inceliğe düşürtemiyorum.Bu sıralar kıl testeremi değiştirdim ex21 kullanmaya başlayacağım bütçeyi toparladığımda inşallah bir planya kalınlık makinası alıp sorunu çözerim diye düşünüyorum.
    Birde papelle çözebilirim ama onuda parakende bulamıyorum malesef.

  6. #6
    kawasaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    27.02.2010
    Yaş
    65
    Mesajlar
    573
    Konular
    16
    Aldığı Beğeni
    2
    Verdiği Beğeni
    1

    Standart

    Ellerine saglik Haluk muhtesem bir calisma olmus.

  7. #7
    Haluk GÖNÜLVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.08.2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    182
    Konular
    11
    Aldığı Beğeni
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Alıntı kawasaki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ellerine saglik Haluk muhtesem bir calisma olmus.


    Çok teşekkür ederin Sinan abi.

  8. #8
    Nejat Çelenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    28.04.2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.523
    Konular
    13
    Aldığı Beğeni
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Haluk bey ellerinize sağlık, çok güzel olmuş bu saat.Tebrik ediyorum.

  9. #9
    Murat Yardımcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    31.01.2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    905
    Konular
    16
    Aldığı Beğeni
    75
    Verdiği Beğeni
    875

    Standart

    Elinize sağlık çok güzel olmuş.

  10. #10
    Haluk GÖNÜLVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.08.2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    182
    Konular
    11
    Aldığı Beğeni
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    M.Nejat Çelenk

    Haluk bey ellerinize sağlık, çok güzel olmuş bu saat.Tebrik ediyorum.
    Çok teşekkür ederim Nejat bey.

    Murat Yardımcı

    Elinize sağlık çok güzel olmuş.
    Çok teşekkür ederim.

  11. #11
    Ali Timucin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    03.05.2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    5.264
    Konular
    548
    Aldığı Beğeni
    831
    Verdiği Beğeni
    1119

    Standart

    Saati süsleyen kartal motifleri değerine değer katmış

  12. #12
    semih_avsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    30.03.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    91
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    vay be halukl abım on numara olmus ellerıne saglık gercekten saheser yaratmıssın ))

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •