facebook twitter youtube kanal?m?za abone oldunuz mu ?




Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Saatler

  1. #1
    Forum Üyesi Haluk GÖNÜLVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.08.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    195
    Konular
    12
    Etti
    0
    2 mesaja 2 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Saatler

    Arkadaşlar uzun süreden beri aranızda yokum inşallah kısa bir süre sonra aranızda olabileceğim.
    Bu yaz içinde akşamları kafa dağıtmak için kestiğim saatleri sizinle paylaşıyorum.


    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Saatler-foto-raf0289_680x840.jpg   Saatler-foto-raf0292_680x840.jpg   Saatler-foto-raf0294_680x840.jpg   Saatler-foto-raf0295_680x840.jpg   Saatler-foto-raf0296_680x840.jpg  


  2. #2
    Forum Üyesi A.Tolga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.01.2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    504
    Konular
    66
    Etti
    19
    6 mesaja 6 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    haluk abi harika olmuşlar bunlar mı senin kafayı dağıttı sen mi ahşabı dağıttın anlamadım ellerine ve emeklerine sağlık süperler
    ANKARA 1973

  3. #3
    Forum Üyesi kawasaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.02.2010
    Yaş
    64
    Mesajlar
    625
    Konular
    17
    Etti
    1
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    Haluk süper calismalar ellerin dert görmesin,seni tekrar aramizda görmekte bir okadar güzel tekrar hosgeldin.

  4. #4
    Yönetici Nejat Çelenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.04.2010
    Yaş
    55
    Mesajlar
    1.564
    Konular
    13
    Etti
    1
    1 mesaja 1 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    Haluk bey, çok güzel çalışmalar yapmışsınız tebrik ederim.Ellerinize sağlık.
    İZMİR/1964

  5. #5
    Forum Üyesi semih_avsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.03.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    94
    Konular
    4
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    vallahı sahane olmus abı ellerıne saglık gercekten mukemmel baktıkca zevk verıyor ınsana )
    Her limanda bir sevgilisi yoktur denizcinin bir sürü limanı olan büyük bir sevdası vardır

  6. #6
    Forum Üyesi Ömer Tomruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.12.2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.094
    Konular
    55
    Etti
    10
    3 mesaja 3 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    Abi hangisini bana kesmiştin ))
    Mail & Msn : [email protected]
    Yapımı Devam Eden Modeller ;
    AnteoRC
    U.S.S. Constitution

  7. #7
    Forum Üyesi Hakkı ARIKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.05.2008
    Yaş
    69
    Mesajlar
    325
    Konular
    15
    Etti
    2
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    Haluk bey ellerinize sağlık çalışmalarınız çok güzel.
    Hakkı ARIKAN Tekirdağ 1950
    Güzel Türkçemizi doğru kullanalım.

  8. #8
    Forum Üyesi Ali Hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.09.2010
    Yaş
    65
    Mesajlar
    316
    Konular
    12
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    Sevgili Haluk bey kardeşim.
    Çalışmalarınız çok güzel olmuş. İşçilik, Motiflerden çok daha güzel olmuş.
    Ellerinize sağlık. Sevgiyle kalınız.

  9. #9
    Forum Üyesi Haluk GÖNÜLVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.08.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    195
    Konular
    12
    Etti
    0
    2 mesaja 2 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart

    A.Tolga

    haluk abi harika olmuşlar bunlar mı senin kafayı dağıttı sen mi ahşabı dağıttın anlamadım ellerine ve emeklerine sağlık süperler
    Çok teşekkür ederim kardeşim.


    erkut_tr

    Haluk bey elinize sağlık,el emeği göz nuru dedikleri bu olsa gerek,nice projelere...
    Sağ olun Erkut bey teşekkür ederim.

    Fatih Yücelik

    Haluk Abi ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel. Bayıldım vallahi.
    Çok teşekkür ederim Fatih.

    v

    Eline sağlık Haluk Abi,
    Teşekkür ederim Hüseyin.


    kawasaki

    Haluk süper calismalar ellerin dert görmesin,seni tekrar aramizda görmekte bir okadar güzel tekrar hosgeldin.

    Çok teşekkür ederim Sinan abi.İnan benim içinde öyle.


    M.Nejat Çelenk

    Haluk bey, çok güzel çalışmalar yapmışsınız tebrik ederim.Ellerinize sağlık.

    Çok teşekkür ederim Nejat bey.


    semih_avsa

    vallahı sahane olmus abı ellerıne saglık gercekten mukemmel baktıkca zevk verıyor ınsana )

    Çok teşekkürler kardeşim.


    Ömer Tomruk

    Abi hangisini bana kesmiştin ))

    Sen helebir evlenmeye karar ver bunlar ne ki çok daha işçiliklisini kesecem sana.


    Hakkı ARIKAN

    Haluk bey ellerinize sağlık çalışmalarınız çok güzel.

    Çok teşekkür ederim Hakkı bey bey.


    Ali Hoca

    Sevgili Haluk bey kardeşim.
    Çalışmalarınız çok güzel olmuş. İşçilik, Motiflerden çok daha güzel olmuş.
    Ellerinize sağlık. Sevgiyle kalınız.

    Çok teşekkür ederim sevgili hocam.
    Beni onore ettiniz.
    Sevgi saygı benden hocam.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •