Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 1 2 SonuncuSonuncu
Toplam 25 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

  1. #1
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Arkadaşlar herkese öncelikle iyiforumlar iyi çalışmalar. Ben airbrush resim yapmak istiyorum çeşitli yüzeylere yanlız öyle kafadan malzeme almak istemedim(kompresör,tabanca) önceleri hangi konuda sorup soruşturmadan bişeyler aldıysam zararını gördüm. Herneyse lafın özüne geleyim. Ben airbruh için yapılan özel kompresörler yerine piyasada 200 tl civarında satılan kompresörlerden düşünüyorum hatta kafamda olan şu http://www.mavipense.com/pinfo.asp?pid=442 kale markasını biliyosunuzdur kilit kapı üretir genelde onların ürettiği bir marka kl diye düşündüğüm modelde klk25 kodlu ürünü. Hava basınç ayarı olduğunu söylüyolar yani normalde 8bar basınçla çalışırken airbrush için basıncı düşürebiliyomuşuz vanasından. Sizin tavsiyeleriniz neler? bu kompresörle airbrush mümkünmüdür? Ses sıkıntım yok müstakil evde yaşadığımdan oyüzden depolu bi kompresör benim için avantajlı olur diye düşündüm.



  2. #2
    Emre BÜYÜKOK
    Ziyaretçi Emre BÜYÜKOK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    proxxon marka küçük ve sessiz çalışan hobi kompresör seti işinizi görecektir. hemde hiç yer kaplamaz.

    Proxxon 22600 MK230 Kompresör + AB100 Hava Fırçası, Airbrush

    240-250 TL civarı fiyatı var
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.-prox22600.jpg  

  3. #3
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Alıntı Emre BÜYÜKOK Nickli Üyeden Alıntı
    proxxon marka küçük ve sessiz çalışan hobi kompresör seti işinizi görecektir. hemde hiç yer kaplamaz.

    Proxxon 22600 MK230 Kompresör + AB100 Hava Fırçası, Airbrush

    240-250 TL civarı fiyatı var
    Tavsiyenize teşekkürler yanlız proxxon torna+ayna almıştım yakın zamanda ve balans sorunu olduğu için proxxonun butip ürünlerinden soğudum açıkçası daha profesyönel bi sistem kurmak istiyorum hobi setten ziyade. Pek airbrush yaygın değil oyüzden sınırlı araştırmalarımdan edindiğim fikre göre hava deposu olan kompresörler daha tercih ediliyo. ben paasche gibi bir tabanca almak istiyorum üstten boya beslemeli bununla kullanıcağım depolu bir kompresör fakat kompresörler hakkında bilgim yok. Alıcağım standart 8barlı bir kompresörde bu iş için kullanılabilirmi bar ayarı düşürülme özelliğine sahipse? Çünkü 8barlık bir kompresör almam ilerde basıncı 8bara çıkartarak daha büyük boya tabancaları kullanmamada imkan sağlıyacak.

  4. #4
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    yani almak istediğim kompresör bu aslında ama uygunluğu hakkında fikrim yok. Kullanan varmı butip hazır kompresör?
    http://www.ereyon.com.tr/urun/kl-klk-25.aspx

  5. #5
    Süper Moderatör ceb76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.05.2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.517
    Konular
    108
    Etti
    0
    4 mesaja 7 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Komprasör için bence sesiz ve hava tanklı bir model olması yeterli. Diğer taraftan tabanca için Türkiyede yedek parçasını kolay bulabileceğiniz, kullanımı ve bakımı basit bir marka seçin derim. Ben Badger 100 lg kullanıyorum ve beni yeterince tatmin ediyor. Öte yandan Badger kujllanan ve çok memnun olan arkadaşlarımda var. Haaa... dersenizki daha iyi bir şey, o zamanda Iwata'lara bir göz atıverin
    No fotoşort...Hiç Sevmem... Emrah Barutçu/Ankara/1972

  6. #6
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Alıntı ceb76 Nickli Üyeden Alıntı
    Komprasör için bence sesiz ve hava tanklı bir model olması yeterli. Diğer taraftan tabanca için Türkiyede yedek parçasını kolay bulabileceğiniz, kullanımı ve bakımı basit bir marka seçin derim. Ben Badger 100 lg kullanıyorum ve beni yeterince tatmin ediyor. Öte yandan Badger kujllanan ve çok memnun olan arkadaşlarımda var. Haaa... dersenizki daha iyi bir şey, o zamanda Iwata'lara bir göz atıverin
    Iwata lar yanlış bilmiyosam 850tl civarında fiyata sahip benim için pahalı olduğu gibi bence airbrush kalemi içinde mantıksız bir fiyat buişin ancak mesleğini yapmak lazım tek araba kaputundan o parayı almak lazımki değsin ki bence o parayı vermeden aynı işi gören tabancada bulunur. Aslında badger piyasada çok yaygın parçasıda mevcut fakat http://www.modelsitesi.com/makaleler...ve01/index.htm bazı modelci arkadaşlar tüm kalemleri test edip badger tabancaya olumsuz yorum vermiş paasche yi övmüş oyönden tereddütte kaldım açıkçası

  7. #7
    igunder
    Ziyaretçi igunder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Değerli arkadaşlar bu konu sık sık gündeme geliyor

    Artık bazı şeyleri netleştirerek yerine oturtmakta fayda var

    Emre beyin yukarıde resmini verdiği Proxxon un ambalajında her nekadar Aırbrush ta yazzsa bu bir sprey gun dır yani boya tababcasıdır
    Tetğine bastığınız anda boya tabancasının ucundan boyayı atar tetik tek fonksiyonlu(mono actıon) olduğundan çıkan boyayı kontrol edemezzsiniz alet ne kadar boya atarsa odur

    Bununla ancak geniş yüzeyleri boyayabilirsiniz ve boyayı kalın atar ancak zamandan tasarruf ettirir

    Aırbrush adı üstünde hava fırçası
    Kalemin arka vidasından cıkacak boya miktarını ayarlayabilirsiniz
    Burada dikkat edeceğiniz tek bir özellik tetiğinin çift fonksiyonlu(Doble Actıon) olmasıdır
    Yanı tetiğe dik olarak basınca sadece hava atar tetiğe basıp hassas bir şekilde arkaya doğru çekince çıkacak boya miktarını ayarlayabilirsiniz
    Bu alet gerçek profosyonel ellerde harıkalar yaratıyor ben 0.3 mm çizgi çizeni insanlara bu aletle yüz makyajı yapanları gördüm
    300 lira 500 lira verip almak bilemiyorum ne derece doğru
    Aynı özellikleri taşıyan daha ucuzları var
    Korkmayın bu alet kolay kolay bozulmaz
    Ama o proxxon un o alttaki şişesini sakın kırmayın uydurmak çok zor

    Birde bu siteleri inceleyin
    www.malzememarket.com
    www.altunelticaret.com


    Değerli arkadaşım illustrasyon sanatçısı Doğan Ür benim kullandığım 80 liralık Aırbrush kullanıyor

    www.doganur.com

  8. #8
    Süper Moderatör ceb76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.05.2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.517
    Konular
    108
    Etti
    0
    4 mesaja 7 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Iwata gerçektende güzel bir tabanca ama ilk başlangıç için fazla olacaktır diye düşünüyorum bende. Fakat imkan varsada tabikide neden olmasın Öte yandan piyasada 70-100 dolar civarında klon Iwatalar'da bulunabiliniyor aklınızda olsun.

    Badger, Paasche tartışması ise forumlarda, özelliklede ticari maksatlıysa bitmez. Bence, siz kararınızı verirken gerektiği durumda yedek parçasını daha rahat bulabileceğiniz olanı tercih edin. El alıştıktan sonra o marka bu marka zaten fark etmeyecektir.

    Badgerdan evvel Aztek kullanıyordum. Hala söylerim, bence ince çalışırken çok çok daha (0,1mm) ince atardım boyayı (yanlış anlaşılmasın, Badger'da aynı incelikte çalışan arkadaşlarım var, sadece ben o tabancayla o incelikte boya atamıyorum). Fakat, Akrilik boyayı temizlerken kullandığım selülozik tinere dayanamıyordu. Anlayacağınız, yinede ilk göz ağrısı olduğu için unutamıyorum. O yüzden, ne marka seçerseniz seçin bir süre sonra zaten sorunsuz kullanmaya başlayacaksınız.

    Öte yandan, İhsan beyin tabancalar konusunda yazdıklarıda çok doğru. Madem resim maksatlı kullanacaksınız, alacağınız tabanca kesinlikle ve kesinlikle dual action olmalı. Fakat alttan veya üstten beslemeli olması, tamamıyla kişisel bir tercih. Farkı ne derseniz, doğruyu söylemek gerekirse her ikisinide zaman içinde kullanmış birisi olarak, çok fazla olmadığını söyleyebilirim.

    Alttan beslemeli modeller, genelde haznelerine daha fazla boya alabilirken, diğer taraftan seçilen boyanın markasına göre, bazı durumlarda direkt şişeye bağlanabiliyorlar (Model Master marka boyalar gibi). Tabi buda renk değiştirirken veya temizlik yaparken çok büyük kolaylık sağlıyor. Diğer taraftan, negatif olarak bahsetmek gerekirse de altta duran bir ufak kavanoz, duruma göre bayağı bir görüş açısını daraltabiliyor.

    Üsten beslemenin ise en büyük artısı, çok daha rahat tabancaya hakim olmak. Gerekirse, 1 cmye kadar çalışacağınız yüzeye çok rahat yaklaşabilirsiniz. Ama eksi tarafıysa, her renk değişiminde haznenin ince ince temizlenmesi ve nispeten diğerine göre daha az hacime sahip boya haznesi olacaktır.

    Yandan beslemede ise kullanılacak haznenin tipine göre, yukarıdaki her iki durumda geçerlidir. Fakat bu tip tabancalarda, her hazne ayrı ayrı satılmakta, heliylede bu maliyeti arttırmaktadır. Aztek marka tabancalar bu tipe örnektir.

    Karar sizin...
    No fotoşort...Hiç Sevmem... Emrah Barutçu/Ankara/1972

  9. #9
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Airbrush resim yapanlar tabancanın arkasındaki kısımın plastik ve metal olmasınun bile tabancanın dengesini etkilediğini söylüyolar ve resimle uğraşanların üstten depo kullanma sebebide tahminim tabancanın ağarlık dengesini daha iyi sağlamak tabanca kullanımında önemlidir bence. budger ve paschee ikiside piyasada yedek parçası yaygınlaşmış markalar ama bunlar dışında ilk başlama amaçlı 80-130tl civarlarındada bi tabanca alabilirim fonksiyonları beni tatmin ederse ama tinere dayanıklılığı az oluyomuş sanırım ucuz tabancalarında? Ben zaten zamanla 3-4tane tabancam olucağını düşünüyorum.
    Bugün aradım özel kompresör yapan birini airbruh için ekovat motorlu 15lt depo havimli kompresörü yaptığını ve banada 500tl ye yapabileceğini söyledi :o fiyat bana saçma geldi açıkçası. Yani kale nin ürettiği klk25 modeli bile 25lt depoya sahip ve 200tl. Tek fark ekovat motor değil oda bende ses sorunu olmadığı için farketmez. Ufak tipte kompresörler için fiyatı ekovat motor olup olmaması belirliyo sanırım? Airbrush için ara ekipman olarak nem tutucuda ekleniyo sanırım? ama onu nerde bulabileceğim ve nasıl yaptırıcağım hakkında fikrim yok.

  10. #10
    Emre BÜYÜKOK
    Ziyaretçi Emre BÜYÜKOK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    pnömatik malzeme satan yerlerden nem tutucu satın alabilirsiniz.

  11. #11
    Quiver
    Ziyaretçi Quiver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Serkan bey ses konusunu sadece komşular için düşünmeyin. Sizin de zamanla kompresör gürültüsünden sıklabileceğinizi düşünüyorum.

  12. #12
    Forum Üyesi nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Etti
    0
    1 mesaja 1 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    serkan bey selamlar..bahsettiginiz kompresörden (aynı marka degil,italyan malı)bende var ,ereglide yazlıkta kullanmaya çalışıyorum ,neden çalışıyorum,çünki arıza yaptı (ilk kullanmada) 15 dakika çalışıp ısınıp duruyor,hepsi çok sesli müstakil evde dahi evin içinde çalıştırmanız zor,yani tavsiye edilecek bir mal degiller..
    ekovattan yapan arkadaş galiba öpecek adam arıyor..
    çözüm nedir....en güzeli bu ufak kompresörlerden en ucuzunu alıp ,(bu tip malzeme satanlarda 200.- dan daha ucuza bulabilirsiniz)motorunu çıkartıp ,yerine bir buzdolabı ekovatı koymak.(ben benimkini öyle yapacagım)
    bir arkadaşım hurdacıdan almış kompresörü motoru bozuk,kaldırdı attı,yerine ekovat koydu ,dükkanda kullanıyor ve çalıştıgını anlamıyorsunuz (neredeyse 1 seneye yakın oldu)
    eger hurdacıdan bulabilirseniz oldukça ucuza malolur..tabi ekovatıda hurdacıdan bir buzdolabından yahut,pencere tipi klimadan alacaksınız...kolay gelsin..
    Metin ERIŞIK / 1950

  13. #13
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Aslında bizde 100lt deposu olan bir kompresör var bahçede sürekli açıkalanda çalıştığı için pek sesinden rahatsız olmadım açıkçası ama evin içinde makinalı tüfek etkisi yapabilir oda kafa şişirebilir gerçekten. Şimdi ekovat motorunu nerden alırım kim nasıl üzerine monte eder bağlantısı nasıl olur basınç ayarıyla valanarla ilgisi varmı hiç bilmiyorum açıkçası bu işi yapmış birinden klavuzluk alsam daha iyi olucak çünkü dediğiniz gibi iş ticarete gelince herkes öpücek adam arıyo olmuş Yada kompresörün çevresine ses yalıtımlı malzemeler kullanılarak bir kutu yapılıcak buda nekadar etkili olur bilmiyorum. Bu ekovat motorlu kompresörleri mantıklı fiyata yapan bir tanıdığınız varmı? Yada hazır yapıp satan bir firma?

  14. #14
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Alıntı nsuowner Nickli Üyeden Alıntı
    serkan bey selamlar..bahsettiginiz kompresörden (aynı marka degil,italyan malı)bende var ,ereglide yazlıkta kullanmaya çalışıyorum ,neden çalışıyorum,çünki arıza yaptı (ilk kullanmada) 15 dakika çalışıp ısınıp duruyor,hepsi çok sesli müstakil evde dahi evin içinde çalıştırmanız zor,yani tavsiye edilecek bir mal degiller..
    ekovattan yapan arkadaş galiba öpecek adam arıyor..
    çözüm nedir....en güzeli bu ufak kompresörlerden en ucuzunu alıp ,(bu tip malzeme satanlarda 200.- dan daha ucuza bulabilirsiniz)motorunu çıkartıp ,yerine bir buzdolabı ekovatı koymak.(ben benimkini öyle yapacagım)
    bir arkadaşım hurdacıdan almış kompresörü motoru bozuk,kaldırdı attı,yerine ekovat koydu ,dükkanda kullanıyor ve çalıştıgını anlamıyorsunuz (neredeyse 1 seneye yakın oldu)
    eger hurdacıdan bulabilirseniz oldukça ucuza malolur..tabi ekovatıda hurdacıdan bir buzdolabından yahut,pencere tipi klimadan alacaksınız...kolay gelsin..
    İtalyan malı dedinizde fini ciao mu markası? Şimdi bunlara bakıyorumda hatta çeşitlerini size lingten vereyim. Bunlardan hangisi benim işime yarar ençok? Tahminim bunlarda sessis motora sahip?

  15. #15
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.


  16. #16
    Forum Üyesi nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Etti
    0
    1 mesaja 1 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Bu ekovat motorlu kompresörleri mantıklı fiyata yapan bir tanıdığınız varmı? Yada hazır yapıp satan bir firma?

    serkan bey ,bu işi yapmak için firma aramaya luzum yok.diyelimki ufak kompresörü buldunuz.motor ve kompresör zaten tek parça onu söküp çıkartacaksınız .kompresörden çıkan hava borusu var.(depoya giden) ,o boruya ekovattan çıkan hava borusunu ya bir kaynakçıda kaynattırırsınız yahut bir tornacıda rekorlu yaptırırsınız ekovatıda çıkardıgınız motorun yerine monte ettinizmi iş tamam ,ekovatın elektrik girişini (eger anlamıyorsanız ) bir elektrikçiye baglatın ,zaten otomatigi ,hava ayarı,eski kompresörün üzerinde var .internette bir çok bu işi yapıp resimlerini,şemasını koyan var,biraz ararsanız bulunur.kolay gelsin...
    Metin ERIŞIK / 1950

  17. #17
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Alıntı nsuowner Nickli Üyeden Alıntı
    Bu ekovat motorlu kompresörleri mantıklı fiyata yapan bir tanıdığınız varmı? Yada hazır yapıp satan bir firma?

    serkan bey ,bu işi yapmak için firma aramaya luzum yok.diyelimki ufak kompresörü buldunuz.motor ve kompresör zaten tek parça onu söküp çıkartacaksınız .kompresörden çıkan hava borusu var.(depoya giden) ,o boruya ekovattan çıkan hava borusunu ya bir kaynakçıda kaynattırırsınız yahut bir tornacıda rekorlu yaptırırsınız ekovatıda çıkardıgınız motorun yerine monte ettinizmi iş tamam ,ekovatın elektrik girişini (eger anlamıyorsanız ) bir elektrikçiye baglatın ,zaten otomatigi ,hava ayarı,eski kompresörün üzerinde var .internette bir çok bu işi yapıp resimlerini,şemasını koyan var,biraz ararsanız bulunur.kolay gelsin...
    Evet dediğiniz gibi zor olmasagerek. Ama malum acemiliğime verin kompresörler hakkında hiç bilgim yok. Bizde büyük depolu var bitane bahçede düğmesine basıp kullanırım sadece okadar. Sağolsun Emre Büyükok Bey izmirdenmiş bana yardımcı olucak kendiside evde kullanmaya uygun hale getirmiş kompresörünü ihtiyacım olan uygulama deneyimine dayanan bilgi kendisinde vardır. Herkese teşekkürler. Umarım ileride çalışmalarımıda sergileme şansım olur.

  18. #18
    Forum Üyesi Haluk GÖNÜLVER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.08.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    195
    Konular
    12
    Etti
    0
    2 mesaja 2 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    selamlar...

    Serkan bey, Bende ekovat kullanarak bir komprasör yapım aşamasındayım. Malzemeleri tedarik ettim montaja geçeceğiz detaylı resim ve anlatımla bunu paylaşayım. gerekli malzemeleri ve nereden temin edeceklerini... bir kaç gün müsade edin. detaylı bir anlatımla paylaşacağım.

    saygılarımla...

  19. #19
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Alıntı gönülver Nickli Üyeden Alıntı
    selamlar...

    Serkan bey, Bende ekovat kullanarak bir komprasör yapım aşamasındayım. Malzemeleri tedarik ettim montaja geçeceğiz detaylı resim ve anlatımla bunu paylaşayım. gerekli malzemeleri ve nereden temin edeceklerini... bir kaç gün müsade edin. detaylı bir anlatımla paylaşacağım.


    saygılarımla...
    Teşekkürler Haluk Bey, çok benimj ve ileride bu kompresörü yapmak istiyen birçok kişinin işine yarıyabilir uygulamalı resimleriniz. Ben en açık anlatım net detaylı resim olarak bunu buldum belki sizinde işinize yarar. http://www.depresifhayalet.net/?p=1063
    Aslında doğruyu söylemek gerekirse okadar parçayı ayrı ayrı toplamaktansa piyasadan bu parçaların nerdeyse hepsi üzerinde olan bir kompresör alıp sadece motorunu ekovatla değiştirmeyi düşünüyorum ben daha az uğraştırsın diye.

  20. #20
    Forum Üyesi blackcatizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2010
    Mesajlar
    13
    Konular
    1
    Etti
    0
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Ynt: Airbrush alıcam tavsiye ve yardım.

    Arkadaşlar konuyu açtığımdan beri araştırıyorum inanın tek ikilemde kaldım kullanan yada yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Almak istediğim kompresörlerin 2 tip motora sahip olanları var yağlı ve yağsız. Kimisi yağlının daha uzun ömürlü olduğunu ve daha performanslı olduğunu söylüyo kimisi ise yağlının sadece çalışma sisteminde olmadığını deponun içinede yağ karıştığını ve nem tutucunun yağı tutsa bile bi süre sonra bozulabileceğini söylüyo ve boya kalitesinide bozabilirmiş bu yağ. Kullanan varmı yada depoya böyle dağ karışma olayı doğrumu? Size aynı markanın aynı 25lt depolu 2 ürününüde örnek vereyim. Biri yağlı biri yağsız. Enson tereddütte kaldığım karar veremediğim olay bu. Bunuda tam anlıyabilirsem net olarak alıcam kompresör inş.
    Yağsız:
    http://www.malzememarket.com/detail/...ompressors.php
    Yağlı:
    http://www.malzememarket.com/detail/...ors-tools.html

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •