facebook twitter youtube kanal?m?za abone oldunuz mu ?



Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 1 2 3 4 5 SonuncuSonuncu
Toplam 83 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

  1. #1
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Yeni konu açmayalı baya olmuştu paslanmışım

    Efendim Kazım abimizin yeni kiti dün öğlen 12 itibari ile elime ulaştı. Öncelikle kit hiç öğretici değil yeni başlayan arkadaşlar model yapmak bu kadar kolay sanmasın ne omurgaya bol gelen fıldır fıldır oynayan postaları hizaya getirmekle uğraşıyorsunuz, ne sarım yaparken çıtaları ıslatıp şekil alsın diye kıvranıyorsunuz. Nede oturup "şair burada ne demek istemiş" diye düşünüp projeyi veya kılavuzu saatlerce incelemeniz gerekiyor. Kazım abi sağolsun kılavuzda Hayali de geçmiş bu sefer hiç yorum yapmaya fırsat vermemiş
    Kit bu kadar hatasız olunca bu sefer çabuk bitiyor ikinci günden "bundan sonra ne yapsam" diye düşünmeye başlıyorsunuz

    Şakası bir yana yaptığınız her işlemin sonucunu anında kusursuz bir şekilde görmeniz kılavuzda ki bir sonra ki aşamaya geçme isteğinizi kamçılıyor ve daha bir zevkle çalışıyorsunuz. Kazım abimin emeklerine sağlık yine çok güzel bir iş çıkartmış. Ama boya aşaması da ürkütmüyor değil

    Yaklaşık 10 saatlik çalışmanın sonucu fotoğraflardadır. Kılavuz haddinden fazla detaylı olunca yapım aşamalarını çekmeye gerek duymadım açıkcası


    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-10-14-54-32.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-10-14-54-47.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-10-16-13-25.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-10-17-28-39.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-10-17-28-47.jpg  

    2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-10-17-58-09.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-11-54-57.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-15-01-57.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-15-02-17.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-15-02-24.jpg  

    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  2. #2
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Kit çıkmadan öncede söylemiştim, en büyük eksiklik modelim salmasının olmaması başka bi derdim yok
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-16-42-03.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-09-45.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-49-05.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-49-10.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-49-20.jpg  

    2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-49-32.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-49-52.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-50-07.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-50-21.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-50-29.jpg  

    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  3. #3
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama boya aşaması da ürkütmüyor değil
    Ürkme ürkmeeee ....

    Hızlı yapacağım diye şişirmeye başlamışsın yine ...
    2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-17-50-21.jpg

    Bu pozdan kıllanmam lâzım mı ???...
    2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-11-15-01-57.jpg

  4. #4
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Küpeşteyi akşam son dakika da yapsam mı yarına mı bıraksam derken koydum abi daha tesfiye temizliği japon dolgusu işi var

    O pozda da elimden geldiğince bişiler yapmaya çalıştım abi de olmadı ama yaa salma olmayınca tad vermiyor
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  5. #5
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O pozda da elimden geldiğince bişiler yapmaya çalıştım abi de olmadı ama yaa salma olmayınca tad vermiyor
    Neyse ... bundan sonrakini rahat rahat tutarsın istediğin yerinle .....

  6. #6
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neyse ... bundan sonrakini rahat rahat tutarsın istediğin yerinle .....
    Gürhandilin boyu büyük değil mi abi ya, eğer büyükse zor olur çünkü
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  7. #7
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Gürhandil mi ....??? O neymiş ????

  8. #8
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gürhandil mi ....??? O neymiş ????
    Google görsellerde aratınca bu resmi çıkartıyor abi şaka değil
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-p8150013.jpg  
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  9. #9
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Google görsellerde aratınca bu resmi çıkartıyor abi şaka değil
    Hadi ya .....

  10. #10
    Forum Üyesi mkeskiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.04.2014
    Mesajlar
    2.640
    Konular
    45
    Etti
    5
    8 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alperen....? Acelen ne kardeşim ? .. Tabakhane den mi aradılar ?
    ******************
    [email protected]

    ******************
    The mind is like a parachute, it doesn't work unless it is open !

  11. #11
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı mkeskiner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alperen....? Acelen ne kardeşim ? .. Tabakhane den mi aradılar ?
    Acele etmedim ki be abi gayet normal bi şekilde yaptım :/ sarım 7 saat sürdü sonrasında bişi yok zaten :/
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  12. #12
    Forum Üyesi mkeskiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.04.2014
    Mesajlar
    2.640
    Konular
    45
    Etti
    5
    8 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acele etmedim ki be abi gayet normal bi şekilde yaptım :/ sarım 7 saat sürdü sonrasında bişi yok zaten :/
    Valla senin bu yaptığını .... neyse... Kısaca s**tın ağzımıza..
    KGB dakka başı hadi hadi hadi .. diyip durmaya başladı...

    Eğer yaptığım Sunrise sonunda rezil olursa, 1.sebebi KGB ikinci sebep de Alperen Göktaş'tır.. İlerleyen zamanlarda, diğer sebep olanları ayrıca ifşa edeceğim... heheh
    ******************
    [email protected]

    ******************
    The mind is like a parachute, it doesn't work unless it is open !

  13. #13
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı mkeskiner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla senin bu yaptığını .... neyse... Kısaca s**tın ağzımıza..
    KGB dakka başı hadi hadi hadi .. diyip durmaya başladı...

    Eğer yaptığım Sunrise sonunda rezil olursa, 1.sebebi KGB ikinci sebep de Alperen Göktaş'tır.. İlerleyen zamanlarda, diğer sebep olanları ayrıca ifşa edeceğim... heheh
    Haydi haydiiiiiii .............

  14. #14
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı mkeskiner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla senin bu yaptığını .... neyse... Kısaca s**tın ağzımıza..
    KGB dakka başı hadi hadi hadi .. diyip durmaya başladı...

    Eğer yaptığım Sunrise sonunda rezil olursa, 1.sebebi KGB ikinci sebep de Alperen Göktaş'tır.. İlerleyen zamanlarda, diğer sebep olanları ayrıca ifşa edeceğim... heheh
    ben masumum abi dolgu verniğini attım paşalar gibi bekliyorum sen armuz işine girmişsin asıl sorumlu sensin abi
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  15. #15
    Forum Üyesi Ercan KUŞDERE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.10.2014
    Yaş
    34
    Mesajlar
    248
    Konular
    7
    Etti
    1
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Merhaba Alperen bey hızlı bir giriş yaptınız gayet güzel gidiyor.elinize sağlık

  16. #16
    Yönetici furkanozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.06.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    3.855
    Konular
    128
    Etti
    0
    10 mesaja 12 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alperen senin adın artık Alperen TEKTAŞ olsun
    Tektaş yapmışsın tekneyi
    kolay gelsin
    17. Yüzyıl Kalyonu
    17. Yüzyıl Kalyonu Kesit
    1915 Nusrat Mayın Gemisi - Boyuna Kesit (1/75)
    1915 Çanakkale Mecidiye Tabyası Diaroma (1/72)

    1915 Çanakkale Hava Kuvvetleri Albatros C1 (1/72)
    HmHs Britannic Batığı Diaroma (1/400)

    R.M.S. Titanic Batığı Diaroması (1/400)
    Challenger Tank Diaroma (1/72)
    15 Temmuz Diarması (1/72)


  17. #17
    Forum Üyesi gokselg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.12.2014
    Yaş
    54
    Mesajlar
    94
    Konular
    3
    Etti
    0
    1 mesaja 1 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Tebrikler, çok güzel. Emeğinize sağlık.
    KALİTELİ İNSAN İŞİYLE, BOŞ İNSAN KİŞİYLE UĞRAŞIR...

  18. #18
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı Ercan KUŞDERE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Alperen bey hızlı bir giriş yaptınız gayet güzel gidiyor.elinize sağlık
    Teşekkür ederim Ercan bey, bu ara modele baya bi vakit ayırma şansı yakaladım...

    Alıntı furkanozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alperen senin adın artık Alperen TEKTAŞ olsun
    Tektaş yapmışsın tekneyi
    kolay gelsin
    Hep böyle göstermeye çalıştım abi de millet çok yanlış anladı beni en iyi anlayan sensin

    Alıntı gokselg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tebrikler, çok güzel. Emeğinize sağlık.
    Çok teşekkür ederim Göksel bey...
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  19. #19
    Forum Üyesi Murat Yardımcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.01.2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    927
    Konular
    16
    Etti
    0
    1 mesaja 1 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Alıntı mkeskiner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla senin bu yaptığını .... neyse... Kısaca s**tın ağzımıza..
    KGB dakka başı hadi hadi hadi .. diyip durmaya başladı...

    Eğer yaptığım Sunrise sonunda rezil olursa, 1.sebebi KGB ikinci sebep de Alperen Göktaş'tır.. İlerleyen zamanlarda, diğer sebep olanları ayrıca ifşa edeceğim... heheh


    Şuçlu belli. Kılıfı buldu murat abi
    Murat Yardımcı<br />İstanbul Maltepe

  20. #20
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ

    Her zaman ki gibi biraz kılavuzun dışına kaçmış olabilirim

    Tüm modele dolgu verniği uygulandı, peşine camlar takıldı astarlandı, sonrasında 1200 numara zımpara ile tesfiye yapılıp tekrar astarlandı ve tüm gözeneklerin dolması sağlandı. Son olarak beyaz boya atıldı karina işaretlenerek kırmızı boya atılmak üzere maskelendi ama karina boyası yarına kaldı
    Ayrıca gün ışığını yakalayamayıp insan gibi foro çekemediğim için özür dilerim :/
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri 2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-12-17-26-11.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-13-10-09-44.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-13-11-35-56.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-13-11-36-16.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-13-16-42-06.jpg  

    2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-13-16-42-13.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-13-16-42-46.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-13-17-47-46.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-14-17-40-18.jpg   2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-14-17-40-41.jpg  

    2016 Haluk Özdemir - SUNRISE / Alperen GÖKTAŞ-2015-12-14-17-41-50.jpg  
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •