facebook twitter youtube kanal?m?za abone oldunuz mu ?



Sayfa 7 Toplam 34 Sayfadan BirinciBirinci 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 17 ... SonuncuSonuncu
Toplam 668 adet sonuctan sayfa basi 121 ile 140 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

  1. #121
    Forum Üyesi Oltan Eraslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.10.2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2.178
    Konular
    20
    Etti
    1
    3 mesaja 4 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Benim anlamadığım. 2 haftada bu aşamaya nasıl gelinir? Bu işte bir iş var



  2. #122
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    2 hafta değil abi postaları kes birleştir falan derken 3-4 gün uğraşıp resimleri ondan sonra koymaya başladım yani daha uzun süre aslında :P

    Ya ben yavaş gidiyor diye düşünüyordum bu sefer Oltan abi hala mı hızlı gidiyorum
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  3. #123
    Forum Üyesi Oltan Eraslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.10.2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2.178
    Konular
    20
    Etti
    1
    3 mesaja 4 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    La havle... tamam 2,5 hafta olsun

  4. #124
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı Oltan Eraslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    La havle... tamam 2,5 hafta olsun
    Tamam abi bişi demedim kızma bana
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  5. #125
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı Oltan Eraslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim anlamadığım. 2 haftada bu aşamaya nasıl gelinir? Bu işte bir iş var
    Arkadaşın arkasından atlı kovalıyor .............

  6. #126
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımızın tamiratları yapıldı boyası bitti

    Boya hizası su hattından düz değil bu modelde, proje ile verilen benimde ilk postta resmini koyduğum gibi kıça doğru yükselen bir boya tasarımı var.

    Boyayı aslında Erkut abinin kullandığı siyah mat boyadan kullanacaktım ama maalesef online olarak bulamadım. Bende tamiya mat siyah boyayı aldım ve tamamını fırça ile uyguladım. İlk vurduğum kat Erkut abiyle aynı renkte çok hoştu ama 3 kat atıp üzerine de 2000 numara zımpara atınca matlığı azaldı yarı mat oldu maalesef
    Üzerine zımpara vurunca ne bekliyordun .....??? Ayrıca fırça ile uygularsan hiçbir mat boya tam olarak matlaşmaz, mat / yarı mat arası dalgalanma yapar ..... Dekal uygulaması ile ilgili makalemin baş kısmında boyaların nasıl parlak, yarı mat ve mat olduğu konusunda detaylı bir anlatımım var, okumanı tavsiye ederim ....

  7. #127
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üzerine zımpara vurunca ne bekliyordun .....??? Ayrıca fırça ile uygularsan hiçbir mat boya tam olarak matlaşmaz, mat / yarı mat arası dalgalanma yapar ..... Dekal uygulaması ile ilgili makalemin baş kısmında boyaların nasıl parlak, yarı mat ve mat olduğu konusunda detaylı bir anlatımım var, okumanı tavsiye ederim ....
    hemen bakıyorum abi...
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  8. #128
    Moderatör Uğur ÜNLÜ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.04.2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.732
    Konular
    46
    Etti
    2
    1 mesaja 3 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Kendi adıma konuşayım, tespit ettiğim hataları göremedim.

  9. #129
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı Uğur Ünlü Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendi adıma konuşayım, tespit ettiğim hataları göremedim.
    Üçkağıtçılık diz boyu abi sakladım onların hepsini Modele boya yapmanın kötü tarafı o zaten, eğer çıplak sarım yaparsan ahşap dokulu bırakırsan hatalar belli olmuyor abi ama boya için bi astar atıyorsun kusursuz dediğin modeli çöpe atasın geliyor bir anda
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  10. #130
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üçkağıtçılık diz boyu abi sakladım onların hepsini Modele boya yapmanın kötü tarafı o zaten, eğer çıplak sarım yaparsan ahşap dokulu bırakırsan hatalar belli olmuyor abi ama boya için bi astar atıyorsun kusursuz dediğin modeli çöpe atasın geliyor bir anda
    Bir de "boyalı model daha kolaydır" denir değil mi ??? ....

  11. #131
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir de "boyalı model daha kolaydır" denir değil mi ??? ....
    Aynen abi ona bende anlam veremiyorum, eğer çökertme göçertme yapmadıysak sarımda kesinlikle boyasız daha kolay. Bi zımpara dolgu verniği peşine bas saten verniği kaymak gibi yüzey işte
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  12. #132
    3qq
    3qq isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Forum Üyesi 3qq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17.12.2013
    Yaş
    53
    Mesajlar
    688
    Konular
    83
    Etti
    6
    3 mesaja 3 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    sarımda zımparada harika cıkan model macun ve astardan sonra nefret ettiğin model haline deliyor çok doğru bir açıklama ve tesbit olmuş hakikaten. ama sen düzeltebiliyorsun .
    Konu 3qq tarafından (03.12.2014 Saat 01:35 ) değiştirilmiştir.
    doğan.

  13. #133
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı 3qq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sarımda zımparada harika cıkan model macun ve astardan sonra nefret ettiğin model haline deliyor çok doğru bir açıklama ve tesbit olmuş hakikaten. ama sen düzeltebiliyorsun .
    Teşekkür ederim abi. Macunla açıklık kapatma işini herkes rahatlıkla yapar aslında abi. Önemli olan ince katlar halinde atmak. Çelik macun kullanıyorsak karışımı düzgün yapıp macunu sürerken dondurmamak. Genelde bende dahil olmak üzere yaptığımız en büyük hata donmaya başlamış macunu yaydırmaya çalışmak oluyor bu da gözenek bırakıyor macunda.
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  14. #134
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Olmuyor olmuyor

    dümen yaparken bu kadar uğraşacağımı hiç tahmin etmemiştim model yeni dümeniyle eskitme yoluna gidecekmiş gibi duruyor başka türlü kurtaramayacam sanki ben bu arkadaşı
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_1968.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_1974.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_1985.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_1986.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_1987.jpg  

    Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_1988.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_1989.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2004.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2013.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2014.jpg  

    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  15. #135
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    devam............
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2017.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2019.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2020.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2021.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2022.jpg  

    Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2023.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2025.jpg  
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  16. #136
    Forum Üyesi muratx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.08.2013
    Yaş
    52
    Mesajlar
    556
    Konular
    11
    Etti
    0
    2 mesaja 2 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    [QUOTE=nereplas;105123]Olmuyor olmuyor

    olmuş, olmuş, daha ne olsun olmuş işte

  17. #137
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Maalesef abi kıç ayna sarımını önce yapacaktım borda sarımı sonra olacaktı ki işin tekniğine biraz daha doğru olsun birde pirinç menteşeleri bir türlü düzgün koyamadım

    Kazım abi gelisin sen o zaman gör abi
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  18. #138
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olmuyor olmuyor
    Bak ne güzel söylemişsin................

  19. #139
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bak ne güzel söylemişsin................
    Seni yormayım dedim abi
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  20. #140
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu

    Yavaşla acele etme dediniz bu seferde çok mu yavaşladık ki Arslanbaşlı kalyonumuzda son durum budur
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2027.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2044.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2045.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2046.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2049.jpg  

    Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2052.jpg   Arslanbaşlı İki Ambarlı Osmanlı Kalyonu-dsc_2053.jpg  
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 2 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 2 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •