Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 17 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: arkadaşalar bu uclardan nerden bulabılırız

  1. #1
    vessa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.12.2011
    Mesajlar
    23
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart arkadaşalar bu uclardan nerden bulabılırız

    arkadaşalar bu uclardan nerden bulabılırız turkıyede varmıdır bılenınız var mı sıte lınkı altta ıngılızce olmayınca bırde sıte fınlandıyada galıba burada bulmak mumkun mu


    Copy Carver Burrs - Saburr Tooth Carving Burrs
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler      

  2. #2
    nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Aldığı Beğeni
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    selamlar ,adres amerika da.google da Kirsten Walicki yazarsanız görülüyor ,wisconsin in biraz altında kuzey arlington diye bir yer...

    yalnız biraz tuzlu ,6 lı setine 100 dolar diyor...
    burada hiç gözüme ilişmedi,ama ist.perşembe pazarında aramak lazım..

    kolay gelsin...

  3. #3
    vessa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.12.2011
    Mesajlar
    23
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    turkıyede bulunması zor bır urun galıba persembe pazarına da gozume hıc carpmadı

  4. #4
    Nejat Çelenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    28.04.2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.522
    Konular
    13
    Aldığı Beğeni
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Metin abi bu zıbıklar karbürmüş fiyatı ondan pahallı sanıyorum, bizim bu taraflardada yok.

  5. #5
    nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Aldığı Beğeni
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    karbür ne olaki..?

    Silisyum karbür, silisyum dioksitin (SiO2) kok kömürü (grafit) ile elektrikli fırında indirgenmesi sonucunda gerçekleşen, saf olarak silisyum eldesi sırasında gerekenden daha fazla karbon kullanılması durumunda oluşan bileşiktir (SiC). Genellikle aşınmayı önleyici olarak kullanılır. Mucidi Edward Goodrich Acheson'dır.

    google amcada torna ve freze uçları olarak gösteriyor...
    bu benim almanyada fuardan aldıgım (dünya paraya) ege delen matkap ucu gibi olmasın..herif en adi duvar matkaplarını ,titanyum aus usa diye kaktırdı idi bana...
    sen 100 .- doları verirsin,birde getirtme parası...bunların üstü lastige benziyor,(boyalı metal degilse) ilk denemede cofff...anlat ondan sonra derdini marko paşaya...

    tabi birde karbüratör var ,ama onun konu ile alakası yok...
    Konu nsuowner tarafından (30.09.2012 Saat 22:50 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    furkanozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    06.06.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    3.747
    Konular
    127
    Aldığı Beğeni
    517
    Verdiği Beğeni
    311

    Standart

    soldaki aşçındırıcıda sağdaki ne acep
    dümdüz bişi

  7. #7
    vessa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.12.2011
    Mesajlar
    23
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Alıntı furkanozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soldaki aşçındırıcıda sağdaki ne acep
    dümdüz bişi
    soldakı asınırıcı kopyalama makınası ıcın otekıde kopyalama klavuzu
    linktekı makınadan yaptım onda kullanıcam


    Konu vessa tarafından (30.09.2012 Saat 23:24 ) değiştirilmiştir.

  8. #8
    leventsd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    13.04.2012
    Yaş
    57
    Mesajlar
    151
    Konular
    9
    Aldığı Beğeni
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Bizim Emrah'ın dükkanında benzer bişi var işinize yararmı bilmem?

  9. #9
    vessa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.12.2011
    Mesajlar
    23
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Alıntı leventsd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim Emrah'ın dükkanında benzer bişi var işinize yararmı bilmem?
    tşk baktım ama benım aradıım duragrıt degıl bunlar daha farklı

  10. #10
    nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Aldığı Beğeni
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    video daki makinenin dremel tarzı degil,bosch un daha devirli ve kuvvetli frezesi oldugunu biliyorsunuz degilmi.biz dişli taşlamada falan kullanırız.bence keramet uçlarda degil,motorda..

    aşagı yukarı 600 watt 27 000 devir...dügmesini açınca ,adamın elinden fırlayacak gibi çalışıyor...
    Konu nsuowner tarafından (01.10.2012 Saat 01:33 ) değiştirilmiştir.

  11. #11
    vessa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.12.2011
    Mesajlar
    23
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Alıntı nsuowner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    video daki makinenin dremel tarzı degil,bosch un daha devirli ve kuvvetli frezesi oldugunu biliyorsunuz degilmi.biz dişli taşlamada falan kullanırız.bence keramet uçlarda degil,motorda..





    aşagı yukarı 600 watt 27 000 devir...dügmesini açınca ,adamın elinden fırlayacak gibi çalışıyor

    uyarınız ıcın tşk ederım ama kalıpcı taşlamaya yabacı degılım eskı meslegım aldıgım taslama
    Bosch GGS 28 CE Professional Kalıpçı Taşlama 650 Watt / 0 601 220 100
    zaten o buyukluktekı alete dremel ufak gelır zira ısleyecegım parcalar 10 cm 12 cm 60 cm boy olacak parca buyuk olunca aşindırıcınında iyi olması gerekıyo sırf makınadaki 28 000 devır yeterlı gelmıyor piyasadakı ucların bazıları bıraz olur gıbı mesala...
    bunun gıbı ama yukardakı bahsettıgım urunler cok daha farklı
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler  

  12. #12
    tozbekler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    03.05.2012
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.174
    Konular
    51
    Aldığı Beğeni
    106
    Verdiği Beğeni
    1

    Standart

    metin abi...
    ,bu uçlardan ikitellide alışveriş yaptığımız yerde var...

  13. #13
    vessa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.12.2011
    Mesajlar
    23
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Alıntı tozbekler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    metin abi...
    ,bu uçlardan ikitellide alışveriş yaptığımız yerde var...




    ikitellide alışveriş yaptığımız yerde bu uclardan varmı
    adres veya tl varebılırmısınız
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler  

  14. #14
    nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Aldığı Beğeni
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    ben görmedim,açıkça görsemde farkına varmaya bilirdim adres ve telefon...:

    fırat sert metal teknik hırdavat san.ve tic.ltd.sti.

    bayram in

    0532 454 12 78

    0212 549 11 66

    ikitelli org.san.bölg.bagcılar güngören san.sit.çarşı gurubu.no:60 ikitelli

  15. #15
    vessa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.12.2011
    Mesajlar
    23
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    Alıntı nsuowner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben görmedim,açıkça görsemde farkına varmaya bilirdim adres ve telefon...:

    fırat sert metal teknik hırdavat san.ve tic.ltd.sti.

    bayram in

    0532 454 12 78

    0212 549 11 66

    ikitelli org.san.bölg.bagcılar güngören san.sit.çarşı gurubu.no:60 ikitelli




    tşk bakıcam bana yakın bır yer

  16. #16
    nerede - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    29.12.2015
    Yaş
    36
    Mesajlar
    11
    Konular
    3
    Aldığı Beğeni
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Cevap: arkadaşalar bu uclardan nerden bulabılırız

    Perşembe Pazarı'nda da var, Beyazıt'ta Polonya Han'da da var.

  17. #17
    Taner KALKAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    04.12.2008
    Yaş
    81
    Mesajlar
    281
    Konular
    7
    Aldığı Beğeni
    7
    Verdiği Beğeni
    22

    Standart Cevap: arkadaşalar bu uclardan nerden bulabılırız

    Vallahi şaşırdım kaldım. Yok diye bir cevap yok. Adres ve telefon herşey var. Bende bunlarda MicroMark da var yazacaktım. Yazmıyorum güzel memleketimizde varmış.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •