Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 1 2 3 4 5 SonuncuSonuncu
Toplam 81 adet sonuctan sayfa basi 41 ile 60 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

  1. #41
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Güverte kaplama işlemi bitti. Kaplama çıtaları 5.5cm olarak belirlendi. Boşluklar nizami şekilde düzeltildi.
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_3997.jpg   Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_3998.jpg   Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_3999.jpg   Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4001.jpg  

  2. #42
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Fotograf çekemedim ama küpeşte için 1,5x1,5mm lik maun iki çıtayı birbirine yapıştırdım. Şimdi bükme işlemi yapmam gerekti ama kırılacak gibi oluyor.

    Hangi yöntemle şekillendirmem daha uygun olacaktır acaba..

  3. #43
    nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.604
    Konular
    59
    Aldığı Beğeni
    4
    Verdiği Beğeni
    5

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı Kutay KARA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fotograf çekemedim ama küpeşte için 1,5x1,5mm lik maun iki çıtayı birbirine yapıştırdım. Şimdi bükme işlemi yapmam gerekti ama kırılacak gibi oluyor.

    Hangi yöntemle şekillendirmem daha uygun olacaktır acaba..
    onu önce birini yapıştırıp sonra diğerini yapıştırsan daha kolay değilmiydi abi

  4. #44
    muratx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    30.08.2013
    Yaş
    53
    Mesajlar
    538
    Konular
    10
    Aldığı Beğeni
    32
    Verdiği Beğeni
    79

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Kardeş model boyunda ahşap bir altlık bul, modeli ters çevir bu altlığın üstüne koy,koyduğun modelin dış hattını kurşun kalemle çiz. ıslatmış olduğun çıtaları çizilen çizgi boyunca koy. sabit durması için çıtaların sağına ve soluna toplu iğne çak. çıtalar kuruyunca o şekli alacaktır. kolay gelsin.

  5. #45
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Evet, Müdür döndü. Aksilik olmayacak gibi tüm değerli abilerimle tanışcam valla heyecan yaptım


    Murat Abi(muratx) önerisine kulak verip, şablon üzerinde bükme işlemini gerçekleştirdim.
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4130-1-.jpg

    Çokta güzel oldu valla şimdi son düzeltmeleri yapmaya çalışıyorum. Kafamda modeli tirizler arasını maunla kaplamak, su çizgisine kadar krem rengine, su çizgisi altını da kahverengiye boyamak var Kafamda canlandırınca güzel oluyor ama bilemedim Krem - Kahverengi mat bulamadığım için mat vernik aldım. Bunlardan önce macun uygulaması olacak Tirizler arasını kaplama yapacağım için buraya astar - macun uygulamayacağım. Tiriz altında bulunan bölümü macunlayacağım.

    Macun uygulamasında Macun - Tiner karışım oranı (Hayal inşa Kılavuzundan alıntı) boza kıvamına göre ayarlayacağım. Peki Katalizör ölçüsünü nasıl yapmalıyım? Bilen bilmeyenlere anlatsın

  6. #46
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Selamlar,

    Fikir danışmak istiyorum. Boğaziçi Kotrası kitinin kapak resmi aşağıda ki gibidir. Trizler arasını ayos kaplama çıtasıyla kaplasam nasıl olur sizce?
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4195-1-.jpg




    Su çizgisiyle - triz arasını Bej renge, Su çizgisi altını da Kahverengiye boyamayı düşünüyorum fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum. Ona göre macun aşamasına geçeceğim.
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4199-1-.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4197-1-.jpg

  7. #47
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Ayos kaplama çıtalarıyla 4 sıra yaptık, tirisleri yerleştirdik. Sonracığıma deniz macununu - sentetik tinerle boza kıvamına getirdikten sonra uyguladık. Bazı yerlere spatula ile uygulama çektik.
    Baba'yı tesviye işlemi için görevlendirdik
    Yarın astar atıp, tekrar macun işlemi uygulayacağız

    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4284-kopya.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4289.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4287.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4297.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4296.jpg

  8. #48
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    İlk macun uygulaması sonrası tesviye bitirildi. Astar çekildi. Şimdi sıra ufak hataları işaretlenerek buralara 2. macun uygulaması sağlanacak.
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4342.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4343.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4344.jpg

    Malesef balkonsuz bir evde oturduğum için boya konusunda sıkıntılarım var o nedenle en azından günü kurtarmak için kendime ufak bir boyahane yaptım (sıfır maliyetle) Koku sorununu çözemiyorum ama en azından uçuşan boya tanelerini zaptediyor ilerde havalandırmalı güzel bir proje yapacağım kısmetse yazın
    Son teknoloji harikası boyahanem
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4345.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4346.jpg

  9. #49
    mkeskiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.04.2014
    Mesajlar
    1.956
    Konular
    33
    Aldığı Beğeni
    19
    Verdiği Beğeni
    19

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Boyadıktan sonra modeli içinde bırakma, o havada uçuşan zerrecikler yer çekimine yenik düşecek ve konmak için müsait bir iniş alanı arayacaklar.... Bu iniş alanı da taze boyanmış modelin üzeri olacak... Bu astarda problem değil nasıl olsa zımpara ile düzelecek, ancak renkleri boyarken, dikkatli olman gerek, taze boya üzerine inen zerrecikler boyanın bitiş kalitesini fena halde bozuyor...

  10. #50
    muratx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    30.08.2013
    Yaş
    53
    Mesajlar
    538
    Konular
    10
    Aldığı Beğeni
    32
    Verdiği Beğeni
    79

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    aman dikkat et kardeşim
    ne kadar dikkat edersen et aradan sızan boya tanecikleri etrafı boyaya biliyor bir bakmışsın duvarda ve yerde boyalar oluşmuş, tecrübe konuşuyor
    sonra silmek için çok uğraşırsın.

  11. #51
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı muratx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aman dikkat et kardeşim
    ne kadar dikkat edersen et aradan sızan boya tanecikleri etrafı boyaya biliyor bir bakmışsın duvarda ve yerde boyalar oluşmuş, tecrübe konuşuyor
    sonra silmek için çok uğraşırsın.
    amanın kıllandım şimdi murat abi nettin sen ya yorumunu silmem lazım annem görürse yandık demektir

  12. #52
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Son kat macun - tesviye işlemi bitti. şimdi astar boya atılarak, renklendirme yapılacak..

    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4708.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4709.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4710.jpg
    Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_4711.jpg

    Elimde Kahverengi spray boya var.. matlaştırmak için verniği mat çekmem yeterliydi dimi

  13. #53
    mkeskiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.04.2014
    Mesajlar
    1.956
    Konular
    33
    Aldığı Beğeni
    19
    Verdiği Beğeni
    19

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Sana bir kıyak yapayım mı ???

    Bende bir tane Testors airbrush köpresörü var. Deposuz. Ama Amerika'dan alındığı için 110V çalışıyor. 220/110 düşürücü vardı bozuldu, o yüzden 2 bilemedin 3 sefer falan kullanmışımdır. Evde boş boş duruyor, yer işgal ediyor. Eğer 220 /110 düşürücü ayarlarsan, al bunu benden elindeki alttan şişeli ile boya ! Seni de kurtaralım spreylerden ... Teklif var ısrar yok, değerlendir...
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler  

  14. #54
    nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.604
    Konular
    59
    Aldığı Beğeni
    4
    Verdiği Beğeni
    5

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Hiç böyle bir abim olmadı diyecektim Kazım abi yolladığı hediyeleri sayar Sedat abi aslanını geri ister beni bu foruma gömerler diyip vaz geçtim

  15. #55
    mkeskiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    12.04.2014
    Mesajlar
    1.956
    Konular
    33
    Aldığı Beğeni
    19
    Verdiği Beğeni
    19

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Valla, söyledin çoktan... Artık gömülmeye hazırlıklı ol ....

    Bu arada ben böyle yatmaya devam edersem, evdeki tüm malzemeleri dağıtmaya başlarım herhalde
    Bakalım nereye kadar...
    Elimize bir Hayal aldık, allah razı olsun Kazım bey boş bırakmadı, habire ne oldu diye takibe aldı, döve döve bitirtti...

    Kısaca bana da bir abi lazım...

  16. #56
    nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.604
    Konular
    59
    Aldığı Beğeni
    4
    Verdiği Beğeni
    5

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Harbi abi ne güzel atölyene yatırım yapmaya da başladın bişiler yap artık sen dua et Kazım abi bu ara meşgul fazla çarpamıyor

  17. #57
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı mkeskiner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana bir kıyak yapayım mı ???

    Bende bir tane Testors airbrush köpresörü var. Deposuz. Ama Amerika'dan alındığı için 110V çalışıyor. 220/110 düşürücü vardı bozuldu, o yüzden 2 bilemedin 3 sefer falan kullanmışımdır. Evde boş boş duruyor, yer işgal ediyor. Eğer 220 /110 düşürücü ayarlarsan, al bunu benden elindeki alttan şişeli ile boya ! Seni de kurtaralım spreylerden ... Teklif var ısrar yok, değerlendir...
    Abi çok teşekküerler bi arkadaş kompresörü elden çıkartıodu haftasonu bakcam ona olmazsa seninkine salça olurum

  18. #58
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç böyle bir abim olmadı diyecektim Kazım abi yolladığı hediyeleri sayar Sedat abi aslanını geri ister beni bu foruma gömerler diyip vaz geçtim
    Valla alperen ben kazım abiden mail dışında bişi almadım bi de veresiye defterine yazdığı borçlar var heee timsah kıskaç aldıydım hatırladım, onda da yeter ki ss die aldım dediydi

    Sedat abi den bu aralar gelse gelse ikinci el çocuk bezi gelir o yüzden ona bişi demem hahahahahaha

  19. #59
    Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.185
    Konular
    141
    Aldığı Beğeni
    12
    Verdiği Beğeni
    3

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı mkeskiner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla, söyledin çoktan... Artık gömülmeye hazırlıklı ol ....

    Bu arada ben böyle yatmaya devam edersem, evdeki tüm malzemeleri dağıtmaya başlarım herhalde
    Bakalım nereye kadar...
    Elimize bir Hayal aldık, allah razı olsun Kazım bey boş bırakmadı, habire ne oldu diye takibe aldı, döve döve bitirtti...

    Kısaca bana da bir abi lazım...
    Zaten murat abi sen modelciliği boşver bana seslendirme konusunda destek ol sizin tüm reklamları ben seslendiriyim olmamı bak snin patronu instagramda da takip edioz yapın bi güzellik

  20. #60
    sedat32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    31.01.2014
    Yaş
    41
    Mesajlar
    181
    Konular
    4
    Aldığı Beğeni
    143
    Verdiği Beğeni
    60

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    vay beeee ne abiler varmış be abi herkesin bir abisi var benim bir kedim bile yok
    bir abim olsaydıda bende abi deseydim olmazmıydı

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •