facebook twitter youtube kanal?m?za abone oldunuz mu ?



Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 1 2 3 4 5 6 SonuncuSonuncu
Toplam 104 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: F4U Corsair

  1. #1
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart F4U Corsair

    Eveeet ikinci uçak modelimizi de mundar etmek için elimizden geleni yapıyoruz

    Model tamiyanın 1/48 ölçek olarak piyasaya çıkardığı içerisinde bir de traktör olan bir set. Havaalanında uçağın park edilmesi işlemini anlatan bir diorama için son derece müsait yani. Bende o niyetle aldım açıkcası.

    Uçağı kanatları toplanıyor ve kit de isterseniz kanatları toplu isterseniz kanatları açık olarak yapabiliyorsunuz. Ben açık yapmayı tercih ettim biraz daha uçağa benzesin istedim


    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri F4U Corsair-dsc_4427.jpg   F4U Corsair-dsc_4404.jpg   F4U Corsair-dsc_4406.jpg   F4U Corsair-dsc_4407.jpg   F4U Corsair-dsc_4409.jpg  

    F4U Corsair-dsc_4410.jpg   F4U Corsair-dsc_4412.jpg   F4U Corsair-dsc_4415.jpg   F4U Corsair-dsc_4417.jpg   F4U Corsair-dsc_4419.jpg  

    F4U Corsair-dsc_4420.jpg  
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  2. #2
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eveeet ikinci uçak modelimizi de mundar etmek için elimizden geleni yapıyoruz
    Alperen son zamanlarda ağzından doğru laflar çıkmaya başladı ..... hayırdır ..????

    Bir de şu sondan 5. resmi gördüm yine gözlerim doldu ...

  3. #3
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Kuşumuzun boyası dekalleri ve verniği bitti. şimdi sırada traktör var Dekalin birini kaydırdım o da olmasaydı güzel olacaktı :/
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri F4U Corsair-dsc_4421.jpg   F4U Corsair-dsc_4422.jpg   F4U Corsair-dsc_4428.jpg   F4U Corsair-dsc_4429.jpg   F4U Corsair-dsc_4430.jpg  

    F4U Corsair-dsc_4431.jpg   F4U Corsair-dsc_4432.jpg   F4U Corsair-dsc_4434.jpg   F4U Corsair-dsc_4435.jpg   F4U Corsair-dsc_4437.jpg  

    F4U Corsair-dsc_4442.jpg   F4U Corsair-dsc_4443.jpg   F4U Corsair-dsc_4445.jpg  
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  4. #4
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alperen son zamanlarda ağzından doğru laflar çıkmaya başladı ..... hayırdır ..????

    Bir de şu sondan 5. resmi gördüm yine gözlerim doldu ...
    Zımparalarken detayları silmiştim de yeniden yapmak zorunda kaldım abi yapacak bişi yok
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  5. #5
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zımparalarken detayları silmiştim de yeniden yapmak zorunda kaldım abi yapacak bişi yok
    Vay vay vay vaaaaaayyyyyy ...........

  6. #6
    Yönetici furkanozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.06.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    3.855
    Konular
    128
    Etti
    0
    10 mesaja 12 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    forum o kadar boşki sizin mesajlar yankı yapıyor
    bu arada alperen tebrik ederim hızından yetişemiyoruz
    aradan çıkarmışsın bir model daha
    17. Yüzyıl Kalyonu
    17. Yüzyıl Kalyonu Kesit
    1915 Nusrat Mayın Gemisi - Boyuna Kesit (1/75)
    1915 Çanakkale Mecidiye Tabyası Diaroma (1/72)

    1915 Çanakkale Hava Kuvvetleri Albatros C1 (1/72)
    HmHs Britannic Batığı Diaroma (1/400)

    R.M.S. Titanic Batığı Diaroması (1/400)
    Challenger Tank Diaroma (1/72)
    15 Temmuz Diarması (1/72)


  7. #7
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı furkanozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forum o kadar boşki sizin mesajlar yankı yapıyor
    bu arada alperen tebrik ederim hızından yetişemiyoruz
    aradan çıkarmışsın bir model daha
    Yok abi daha bitmedi yav Diorama olacak bu kuş önerilere açığım
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  8. #8
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    önerilere açığım
    Benzin + çakmak ....

  9. #9
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı furkanozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forum o kadar boşki sizin mesajlar yankı yapıyor
    Merak etmeyin bir süre içinde hareketlenecek ...

  10. #10
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Benzin çakmağım hazır abi
    Senden aksiyon da bekliyoruz
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  11. #11
    Yönetici Ali Timucin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.05.2008
    Yaş
    43
    Mesajlar
    5.204
    Konular
    529
    Etti
    11
    36 mesaja 53 te
    Mentioned
    1 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merak etmeyin bir süre içinde hareketlenecek ...
    Benzin + Çakmaktan daha tehlikeli bir şey mi geliyor ?
    Ali Timucin
    Kocaeli / 1976




    Mail : laguna1903 at gmail.com
    Msn : [email protected]
    Yapımı Devam Eden Rc Sahil Güvenlik Botu SAR 33
    Yapımı Devam Eden Mini Malibu F3P RC Model Uçak

  12. #12
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı Ali Timucin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzin + Çakmaktan daha tehlikeli bir şey mi geliyor ?
    Benim burnuma Kancabaş kokusu geliyor Ali abi
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  13. #13
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı Ali Timucin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzin + Çakmaktan daha tehlikeli bir şey mi geliyor ?
    Hem de nasıl .....

  14. #14
    Forum Üyesi Cem EREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.05.2012
    Yaş
    47
    Mesajlar
    489
    Konular
    17
    Etti
    4
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı Ali Timucin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzin + Çakmaktan daha tehlikeli bir şey mi geliyor ?
    Deodorant + çakmak belki

  15. #15
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı Cem EREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deodorant + çakmak belki
    Yok daha da tehlikeli .....

  16. #16
    Süper Moderatör ceb76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.05.2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.517
    Konular
    108
    Etti
    0
    4 mesaja 7 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Uçağın filosuna fazla takılmam diyorsan eskit eskitebildiğin kadar.Yağ akıntısı, boya dökülmesi, çamur... leeşş anlayacağın. Bunun kardeşlerini savaşta Gauadakanal'da katır gibi kullanmışlar
    No fotoşort...Hiç Sevmem... Emrah Barutçu/Ankara/1972

  17. #17
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı ceb76 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uçağın filosuna fazla takılmam diyorsan eskit eskitebildiğin kadar.Yağ akıntısı, boya dökülmesi, çamur... leeşş anlayacağın. Bunun kardeşlerini savaşta Gauadakanal'da katır gibi kullanmışlar
    Boya dökülmesi için geç kaldım abi yaa ama yağ, pas çamur yapabilirim zevkli de oluyor açıkcası
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  18. #18
    Süper Moderatör ceb76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.05.2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.517
    Konular
    108
    Etti
    0
    4 mesaja 7 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Yoooo....geç kalmış sayılmazsın. Tek gıl fırçanın dadıylan, süngerle kuru fırçaya bile gider... ucu açık
    No fotoşort...Hiç Sevmem... Emrah Barutçu/Ankara/1972

  19. #19
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı ceb76 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoooo....geç kalmış sayılmazsın. Tek gıl fırçanın dadıylan, süngerle kuru fırçaya bile gider... ucu açık
    Abi senin anlatım tekniğine bayılıyorum da bu sefer anlamadım
    Boyanın üzerinde 5 kat vernik var abi ben ondan dedim döküntü yapamam diye var sa bi yol yapayım hemen..
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  20. #20
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: F4U Corsair

    Alıntı ceb76 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ucu açık
    Emrah bey bile alttan alttan benzin + çakmak diyor ....

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •