Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 1 2 3
Toplam 55 adet sonuctan sayfa basi 41 ile 55 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

  1. #41
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Tamer Bey Merhaba ;

    Te$ekkür ediyorum, ne kadar dikkatli olsak dahi bazen gözümüzden kaçabiliyor dediğiniz gibi. Neyse ki geri dönü$ü olmayan bir hata değil

    Dediğiniz gibi kesinlikle Deniz Bey'i tebrik etmek lazım.

    Saygılar, Buğra

  2. #42
    compaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    compaq Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Buğra cım bak eksik nerede benim tekneyii geldin gördün , ama dikkatinden kaçmış.herhalde. öptüm seni
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız-albatros_005.jpg  

  3. #43
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Oo Sevilay Abi

    Palastrelerden mi bahsediyoruz abicim ?

  4. #44
    Oltan Eraslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    27.10.2009
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.133
    Konular
    22
    Aldığı Beğeni
    82
    Verdiği Beğeni
    148

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Bence Buğra Nazara geldi Bir başka ihtimalde topluma faydalı işlere verdiği konsantrasyonu nedeni ile kendi modelinde dalmış Paylaşımın güzelliğide bruada çok geç olmadan yapılan uyarı biraz gülümseme ve telafisi ... Burayı seviyorum vesselam

  5. #45
    compaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    compaq Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    abi cim bak incele işte..
    1. baş bodozlamayı kısa tutmuşsun
    2. top pencerelerinin üstü küpeşteye değmesi lazım. hatta planda üst çerçeve yoktur dikkat edilirse,
    3. küpeşte baş üstüne gelirken aşağıya düşmüş. Seni kendime yakın bulduğum için bunları yazıyorum.. biliyorsun ben hiç eleştiride bulunmam.. arkadaşları kırarım diye..ama sen bana kırılmazsın, bunu biliyorum.

  6. #46
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Oltan Abi, te$ekkür ediyorum. Sorma abi, biraz dağıldım bu aralar

    Sevilay Abi ;

    1 - Ba$ bodoslama kısa değil abi, bir sayfa önceye gidecek olursan kırıldığını göreceksin

    2 - Bu 4 çerçeve olayını senin modelde görmü$tüm. Sonra biraz ara$tırdım aynı döneme ait tekneleri. Fakat sıfır değillerdi. Buna dikkat ederek yaptım, kasıtlı bir i$ oldu anlayacağın

    3 - Küpe$te gönyelemelerini daha yapmadım. Kar$ılıklı olarak e$it değiller. İlk fırsatta halledip göndereceğim fotoğraflarını.

    Yorumların için te$ekkür ederim abicim, yalnız burada kalmasın. Devamını da bekliyorum

  7. #47
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Rica ediyorum biri beni azarlasın, bir$ey yapsın.. Rahat duramıyorum bu modeli görünce

    O kadar $eyden sonra bu gerekli diye dü$ünüyorum



    Buyrun son hali.. Bir burun ne i$ler açtı ba$ımıza..





    Boyayı sökmek için iyice maskeledik..






    Ancak ke$ke sadece boyayı sökseydim.. Parampet çıtaları gözüme takıldı, çıkardım attım Sizlere soruyorum, yerine kan ağacı mı kullansam yoksa beyaz ağaç mı ?

  8. #48
    Aykut ANŞİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    02.01.2010
    Yaş
    52
    Mesajlar
    1.127
    Konular
    66
    Aldığı Beğeni
    6
    Verdiği Beğeni
    2

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    slm,
    nedir albatrostan cektigimiz... :-) benım modelcilikte ilk modelim albatros , ama bu gidişle son modelim olacak.

  9. #49
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Merhaba Abi ;

    Vallahi açık konu$ayım bu i$i zevkli kılanda buraları aslında.. Yani bir taraftan söyleniyorum ama bir taraftan da keyifleniyorum ne yalan söyleyeyim

    Sen ne yaptın yelkenleri ?

  10. #50
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Bildiğiniz gibi 239093284 defa kırılan burun benim $evkimi kıramadı.. Kararlılıkta devam ediyorum.

    Burnumuzu tekrar kestik. Sevilay Abi'yi dinledik, biraz daha ince biraz daha uzun tuttuk..


    Kırılan burun tarafına 1 mm çapında 3 tane delik açtım. Buralara kısa Pirinç çubuklar gelecek ve buruna saplanacak.


    Tutkal ile yapı$tırdım, 24 saat kurumasını bekledim


    Biraz macun ve ardından gelen boya ile keyfimiz yerine geldi.


    Parampet çıtasını Padouk ( Kan ağacı ) denilen bir ağaçtan tekrar yaptım. $ık durdu sanki ?


  11. #51
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Beni ba$tan yarat gibi oldu


  12. #52
    nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Aldığı Beğeni
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    bugra ellerine saglık,,,,,, ,,yalnız böyle olmuyor,çıtayı çok yükseltiyorsun... ;D ;D ;D ;D

  13. #53
    Bugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bugra Ziyaretçi

    Standart Ynt: Albatros Restorasyon : Buğra Yıldız

    Aman Metin Abi, sizler varken bizim yükselteceğimiz tek çıta uçurtma çıtası olur Te$ekkür ederim, sevindim beğendiğine..

  14. #54
    palandoken - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    11.05.2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.611
    Konular
    37
    Aldığı Beğeni
    83
    Verdiği Beğeni
    28

    Standart

    Eeee Buğra. Albatrosun devamı nerede. Yine bir konuyu zevkle okurken mesajlar tükendi.

  15. #55
    nsuowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Forum Üyesi
    Üyelik tarihi
    16.04.2009
    Yaş
    69
    Mesajlar
    10.000
    Konular
    52
    Aldığı Beğeni
    11
    Verdiği Beğeni
    0

    Standart

    bugranın işi var ,mutfakta.....

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •