facebook twitter youtube kanal?m?za abone oldunuz mu ?



Sayfa 1 Toplam 14 Sayfadan 1 2 3 4 5 6 7 11 ... SonuncuSonuncu
Toplam 274 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

  1. #1
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Evet sonunda yeni modele başlayabildim.. Hem kitin resimlerini hemde yapım aşamalarını sırayla paylaşacağım.. Konuyu açmakla başlayayım dedim ))))



  2. #2
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Hayırlı olsun abi resimleri merakla bekliyorum
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  3. #3
    Forum Üyesi kawasaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.02.2010
    Yaş
    63
    Mesajlar
    625
    Konular
    17
    Etti
    1
    0 mesaja 0 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Re: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Hayirli olsun ,kolay gelsin..
    Ben dostlarimi hic satmadim..
    Cünkü;
    Ya,bes para etmez ciktilar
    Yada,paha bicilmez...!

    Sinan Dinga

    http://www.modelteknikleri.com/groups/besiktas.html

    Yapimi biten:
    Fenerbahce vapuru
    http://www.modelteknikleri.com/katil...ce-vapuru.html

    Siyah inci
    http://www.modelteknikleri.com/yelke...iyah-inci.html

  4. #4
    Forum Üyesi Oltan Eraslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.10.2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.176
    Konular
    20
    Etti
    1
    3 mesaja 4 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    eee Kutay ne oldu kutuyumu açamadın hala

  5. #5
    Forum Üyesi muratx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.08.2013
    Yaş
    51
    Mesajlar
    548
    Konular
    11
    Etti
    0
    2 mesaja 2 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Kutay bey hayirli olsun ,kolay gelsin..

  6. #6
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı Oltan Eraslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eee Kutay ne oldu kutuyumu açamadın hala
    Oltan Abi açtım açmasına, omurga postaları da yerleştirdim deee bu sıcaklar mahvediyor beni
    en kısa süre de fotografları paylaşayım en iyisi

  7. #7
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Ve sahalara döndük Sarıma başladık..

    Gene terlemeli anlar beni bekliyor
    Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Eklenen Resimlerin Önizlemeleri Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_3365-1-.jpg   Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_3366-1-.jpg   Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA-img_3367-1-.jpg  

  8. #8
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Hadi hayırlı olsun abi, bu arada masa üzerinde bi kavanoz talaşmı var bana mı öyle geliyor abi
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  9. #9
    Forum Üyesi palandoken - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.05.2011
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.709
    Konular
    38
    Etti
    2
    8 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Kolay gelsin Kutay. İnşaallah sorunsuz bir şekilde modeli tamamlarsın.
    Adem YEŞİLYURT

  10. #10
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hadi hayırlı olsun abi, bu arada masa üzerinde bi kavanoz talaşmı var bana mı öyle geliyor abi
    Zımpara sonrası talaşları ben biriktiriyorum, sonra tutkalla karıştırıp(macun) veya japonla ufak yamalarda kullanıyorum

  11. #11
    Forum Üyesi nereplas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.10.2013
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2.773
    Konular
    61
    Etti
    0
    7 mesaja 9 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı kutaykara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zımpara sonrası talaşları ben biriktiriyorum, sonra tutkalla karıştırıp(macun) veya japonla ufak yamalarda kullanıyorum
    onu bi ara bende denedim abi de, ayous tozu vardı maun ağacında lazım oldu ama uygulayınca ton farkından sırıttı
    Alperen GÖKTAŞ
    -ANKARA-


    Devam Eden Modeller
    Yok öyle bişi

  12. #12
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı nereplas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onu bi ara bende denedim abi de, ayous tozu vardı maun ağacında lazım oldu ama uygulayınca ton farkından sırıttı
    Ama şöyle, genelde sarımda ayous - ıhlamur kullanıyorum mesela. o yüzden zımparalarken artıkları öyle küçük kavanozlarda saklıyorum. ama dediğim gibi çok çok ufak yamaları yapıyorum. atıyorum çıtalar arasında mm'den az açık kaldıysa gibi

    neyse dur şimdi akşam sarımı bitireyim kazasız belasız yamaya ihtiyaç kalmasın.

  13. #13
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    45
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Kutay biraz daha ilerle sana da yorum yapmaya başlarım ben .......

  14. #14
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Burdan Kazım Abi'ye sesleniyorum, acımasız eleştirilerini bekliyorum senin eleştirilerin ders mahiyetinde oluyor hem kozyatağındayım dövmek istersen ulaşım rahat metroyla gelirsin

  15. #15
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı Kazım GÜRHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kutay biraz daha ilerle sana da yorum yapmaya başlarım ben .......
    Abi sen ne temiz kalpli adamsın yaaa, valla çok yaşa emi aynı anda yazmışız

    Ekleme: Bir an durup düşününce şu an hissediyorum sanırsam kutumda büyük var Suriye'ye mülteci alımı devam ediyorsa bi bilet alim ben

  16. #16
    Yönetici Ali Timucin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03.05.2008
    Yaş
    42
    Mesajlar
    4.991
    Konular
    517
    Etti
    11
    36 mesaja 53 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Bu kitin tanıtımını Model Kit incelemeleri bölümüne ekleyebilirsen güzel olur
    Ali Timucin
    Kocaeli / 1976




    Mail : laguna1903 at gmail.com
    Msn : ali@timucin.com
    Yapımı Devam Eden Rc Sahil Güvenlik Botu SAR 33
    Yapımı Devam Eden Mini Malibu F3P RC Model Uçak

  17. #17
    Süper Moderatör Kutay KARA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.386
    Konular
    146
    Etti
    6
    12 mesaja 15 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı Ali Timucin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kitin tanıtımını Model Kit incelemeleri bölümüne ekleyebilirsen güzel olur
    Sen iste yeter abi akşam yaparım bi foto çalışması

  18. #18
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    45
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı kutaykara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burdan Kazım Abi'ye sesleniyorum, acımasız eleştirilerini bekliyorum senin eleştirilerin ders mahiyetinde oluyor hem kozyatağındayım dövmek istersen ulaşım rahat metroyla gelirsin
    Kutay zaten sopa gereği duyarsam sen hiç kafanı yorma ben Kozyatağı'na koşarak da gelirim.....

  19. #19
    Forum Üyesi Kazım GÜRHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2012
    Yaş
    45
    Mesajlar
    7.655
    Konular
    29
    Etti
    3
    4 mesaja 8 te
    Mentioned
    0 Post(s)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Alıntı kutaykara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sen ne temiz kalpli adamsın yaaa, valla çok yaşa emi aynı anda yazmışız

    Ekleme: Bir an durup düşününce şu an hissediyorum sanırsam kutumda büyük var Suriye'ye mülteci alımı devam ediyorsa bi bilet alim ben
    Evet kutunda büyük olduğu konusunda haklısın. Ama açmak için durumun olgunlaşmasını bekliyorum .....

  20. #20
    cobretti
    Ziyaretçi cobretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart Cevap: Boğaziçi Kotrası - TürkModel - 1:50 - Kutay KARA

    Bu kit kimin bilmiyorum ama spray bostona çok benziyor
    hatta ismine bakmasam spray boston yapıyorsunuz sanacaktım

Sayfa 1 Toplam 14 Sayfadan 1 2 3 4 5 6 7 11 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •